Terminens slut

Sådär, ÄNTLIGEN har jag gått på jullov och det känns så skönt, dock lite overkligt. Som jag har stressat det senaste så är väl ett litet lov det minsta jag kan behöva. 
 Jag tror att den tuffaste tiden i gymnasiet är över nu. Först ställa om från högstadiet, komma in i det nya, lära känna ny människor och sen att prestera och ligga på samma nivå som i nian. Och sen tidspressen att hinna med allting. Jag har så mycket jag vill göra men inte hunnit med. Strax ska jag åtminstone fixa naglarna.
 
Min kära klass och jag hade lite idéer om att träffas ikväll och äta kinamat men jag vet inte hur det bli med det.  Annars är jag nog hemma och myser, eller cyklar fram och kör ett pass på gymmet. 
 
                         
                    Någon gång ska jag fira jul i England, i en mysig liten stuga och snö utanför fönstret.
Vardag | |
Upp