Måndagspass

Hej på er! Idag är det måndag och jag slutade tidigt, skönt! Om en liten stund ska jag åka fram till gymmet och köra biceps och triceps. Tror jag slänger in lite axlar på slutet också eftersom jag inte kunde köra det passet i fredags då jag stannade hemma från skolan. Ska bli jättekul att träna ikväll! Dessutom börjar det släppa en del på kroppen efter att jag proppat i mig massa skräp under några veckor, så roligt! Vilken skillnad det gör att äta bra och träna. Känns verkligen inte omöjligt att ha nått mitt mål fram till maj! Så peppad! 
 
Nu ska jag byta om till träningskläder och hoppa på cykeln. Kram på er! 
Förresten så ser alla mina träningsveckor likadana ut för tillfället förutom att jag inte går några promenader på morgonen, får bra resultat ändå och min sömn är mycket viktigare!
Vardag | |
#1 - - Emma Grann Fotografi:

Duktigt :)

Upp