Sjuk på en torsdag

Hej på er kompisar! Hoppas ni har det bra. Jag har lite bloggtorka som ni märker men ibland, när jag har tid, så kikar jag in och ger er lite uppdatering. Har varit en jättebra träningsvecka hittills bortsett från att jag varit lite småkrasslig och inatt bröt det ut. Vaknade med förkylning och har därför varit ifrån träningen idag. Blir ingen morgonpromenad imorgon heller utan istället ska jag sova ut och kurera mig bäst jag kan så jag kan genomföra mitt mag och axelpass imorgon kväll. 
 
Annars då? Jo, ganska mycket i skolan och jag känner en trötthet som inte liknar något annat. Men träningen håller mig glad och vid liv och jag har mina mål i sikte. Är jättepeppad och hela denna veckan har jag känt mig riktigt stark under varje pass. Inte nog med det så har jag en hej dundrande träningsvärk i både rygg, bröst, ben och rumpa. Armarna har släppt nu men den träningsvärken var inte heller dålig. Härligt!
 
Nu ska jag fixa lite saker och sen tar jag cykeln bort till K för att somna gott i hans armar framför en film eller Bonde söker fru. Kram på er!                                                                                             
                         
 
Repris från i somras. Nu har raggsockarna åkt på och julmusiken spelas. Lite snö har fallit och jag njuter verkligen. Längtar så efter jul!
Vardag | |
Upp